klass5b
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

SV: koppotikopp

2 posters

Gå ner

SV: koppotikopp Empty SV: koppotikopp

Inlägg  Niki äger lör maj 05, 2012 10:46 am

Erika, vafan? "Ihahaha hästar e söta får jag börja rida" ??? xDDD ahahahah Very Happy Love that mening.

Ja men Jenni de sku vaa jätte AAAAAAAAAAAAAAAAAASUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMMM om du sku börja rida, sen sku Erika måsta talutta dej över allt och ingenstans xD MUAHAAHAHHAHAHAHAAHAAAAAAAAAAAAAAAH älskar elaka kommentarer xD nånää x) menmen menmene... öööh... vad sku ja skriva???


Jaa att jag håller med Alav (den tropiska frukten) att du ska ta upp det med din mamma och säga NU GER DU MIG PENGAR eller så sätter du henne mot väggen med en pistol i handen och säger RIDLEKTIONER ELLER LIVET eller sen säger du FÖR FAN PIIIIIIPPIIIIIIP PIIIIIIIIIIIIIIP PIIIIIIIIIIIIIIIP GE MIG RIDLEKTIOONER PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP PENGAAAAAARRRR fast det lättaste sättet är att säga JAG VILL BÖRJA RIDA.

Fyra alternativ, Jenni, omg jag e pro xD
Niki äger
Niki äger
Wannabe

Antal inlägg : 54
Samlade poäng : 76
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

SV: koppotikopp Empty Sv: SV: koppotikopp

Inlägg  Admin lör maj 05, 2012 12:28 pm

Medveten om att du skapade en ny tråd? postar detta i ridningstråden åt dig och låser denna
Admin
Admin
Admin

Antal inlägg : 124
Samlade poäng : 163
Registreringsdatum : 12-05-02
Ålder : 24
Ort : Världen

https://klass5b.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet