5b-art!!!!
3 posters
Sida 1 av 1
5b-art!!!!
hej!
har ni nånsin funderat på att göra typ 5b-art? ja 5b-inspirerad art? xD
Jag håller på med en video om vår klass.
*skapa inte flera trådar om samma ämne, tack*
har ni nånsin funderat på att göra typ 5b-art? ja 5b-inspirerad art? xD
Jag håller på med en video om vår klass.
*skapa inte flera trådar om samma ämne, tack*
Sv: 5b-art!!!!
Om jag typ gjort någon 5B-art, hur skulle jag kunna visa den här?
Mössis- Hundrationell
- Antal inlägg : 111
Samlade poäng : 121
Registreringsdatum : 12-05-02
Ålder : 22
www.tinypic.com - du är ganska mkt efter.Mössis skrev:Om jag typ gjort någon 5B-art, hur skulle jag kunna visa den här?
Försökte quota o skriva "Jaha, ok" och så sa den "Du har inte rättigheter att posta externa länkar och e-postadresser".
Mössis- Hundrationell
jag får posta för jag är jag <33Mössis skrev:Försökte quota o skriva "Jaha, ok" och så sa den "Du har inte rättigheter att posta externa länkar och e-postadresser".
=CAdmin skrev:jag får posta för jag är jag <33Mössis skrev:Försökte quota o skriva "Jaha, ok" och så sa den "Du har inte rättigheter att posta externa länkar och e-postadresser".
Mössis- Hundrationell
räknas som spam.Mössis skrev:=CAdmin skrev:jag får posta för jag är jag <33Mössis skrev:Försökte quota o skriva "Jaha, ok" och så sa den "Du har inte rättigheter att posta externa länkar och e-postadresser".
Förlåt, ska inte hända igen.Admin skrev:räknas som spam.Mössis skrev:=CAdmin skrev:jag får posta för jag är jag <33Mössis skrev:Försökte quota o skriva "Jaha, ok" och så sa den "Du har inte rättigheter att posta externa länkar och e-postadresser".
Mössis- Hundrationell
Coolt, hörde om det redan... jag vill se den sedan :DDD
Niki äger- Wannabe
- Antal inlägg : 54
Samlade poäng : 76
Ofc, jag lägger upp här c:Niki äger skrev:Coolt, hörde om det redan... jag vill se den sedan :DDD
När?Admin skrev:Ofc, jag lägger upp här c:Niki äger skrev:Coolt, hörde om det redan... jag vill se den sedan :DDD

Mössis- Hundrationell
NÄR DEN ÄR FÄRDIG, KANSKE?? XDMössis skrev:När?Admin skrev:Ofc, jag lägger upp här c:Niki äger skrev:Coolt, hörde om det redan... jag vill se den sedan :DDD![]()
Bara kanske x3 Hur länge tar det? Dx *Otålig*Admin skrev:NÄR DEN ÄR FÄRDIG, KANSKE?? XDMössis skrev:När?Admin skrev:Ofc, jag lägger upp här c:Niki äger skrev:Coolt, hörde om det redan... jag vill se den sedan :DDD![]()
Mössis- Hundrationell
Kommer börja sega mig nu bara för att ni vill se den så mycketMössis skrev:Bara kanske x3 Hur länge tar det? Dx *Otålig*Admin skrev:NÄR DEN ÄR FÄRDIG, KANSKE?? XDMössis skrev:När?Admin skrev:Ofc, jag lägger upp här c:Niki äger skrev:Coolt, hörde om det redan... jag vill se den sedan :DDD![]()
Nuuu! Är det inte meningen att man ska göra sina vänner till lags? Tänkte gö en lerskulptur av smartboardin.. Blev inge vidare..Admin skrev:Kommer börja sega mig nu bara för att ni vill se den så mycketMössis skrev:Bara kanske x3 Hur länge tar det? Dx *Otålig*Admin skrev:NÄR DEN ÄR FÄRDIG, KANSKE?? XDMössis skrev:När?Admin skrev:Ofc, jag lägger upp här c:Niki äger skrev:Coolt, hörde om det redan... jag vill se den sedan :DDD![]()
Mössis- Hundrationell
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|