Betyg...!!
2 posters
Betyg...!!
Hej! Här kan vi diskutera om betyg 
Jag fick två sjuor i mitt betyg och det är ganska skit
jag försöker höja på dem, hahah.
[ den enda anledningen till att det är ...!! i rubriken är att man ska ha minst 10 tkn ]

Jag fick två sjuor i mitt betyg och det är ganska skit

[ den enda anledningen till att det är ...!! i rubriken är att man ska ha minst 10 tkn ]
Sv: Betyg...!!
Jag tror jag fick en sexa, en sjua, en åtta, en ...tia? Och resten nior? STINKER PÅ HISSA OCH RELLA, till mitt försvar. ^^ Och för nån orsak fick jag 8 i Fyke. Måste fråga Marianne.
Mössis- Hundrationell
- Antal inlägg : 111
Samlade poäng : 121
Registreringsdatum : 12-05-02
Ålder : 22
Jag fick 7a i fyke... blä.Mössis skrev:Jag tror jag fick en sexa, en sjua, en åtta, en ...tia? Och resten nior? STINKER PÅ HISSA OCH RELLA, till mitt försvar. ^^ Och för nån orsak fick jag 8 i Fyke. Måste fråga Marianne.
Fick du en sexa? ojdå

Menmen geggegee. Jag har 9 i hissa *stolt* <3
XD Gratulerar.Admin skrev:Jag fick 7a i fyke... blä.Mössis skrev:Jag tror jag fick en sexa, en sjua, en åtta, en ...tia? Och resten nior? STINKER PÅ HISSA OCH RELLA, till mitt försvar. ^^ Och för nån orsak fick jag 8 i Fyke. Måste fråga Marianne.
Fick du en sexa? ojdå![]()
Mössis- Hundrationell
Jag är mycket duktig. c;Mössis skrev:XD Gratulerar.Admin skrev:Jag fick 7a i fyke... blä.Mössis skrev:Jag tror jag fick en sexa, en sjua, en åtta, en ...tia? Och resten nior? STINKER PÅ HISSA OCH RELLA, till mitt försvar. ^^ Och för nån orsak fick jag 8 i Fyke. Måste fråga Marianne.
Mmmm.. Bättre på hissa en jag. O kanske typ någo.Admin skrev:Jag är mycket duktig. c;Mössis skrev:XD Gratulerar.Admin skrev:Jag fick 7a i fyke... blä.Mössis skrev:Jag tror jag fick en sexa, en sjua, en åtta, en ...tia? Och resten nior? STINKER PÅ HISSA OCH RELLA, till mitt försvar. ^^ Och för nån orsak fick jag 8 i Fyke. Måste fråga Marianne.
Mössis- Hundrationell
Sju.. Sexan var i rella.
Mössis- Hundrationell
Detdär hör till snuskforumet...Admin skrev:sex i rellaMössis skrev:Sju.. Sexan var i rella.![]()
Mössis- Hundrationell
Mössis goes pervo.Mössis skrev:Detdär hör till snuskforumet...Admin skrev:sex i rellaMössis skrev:Sju.. Sexan var i rella.![]()
Nähä! Men det hör faktiskt till snuskforumet... ._.Admin skrev:Mössis goes pervo.Mössis skrev:Detdär hör till snuskforumet...Admin skrev:sex i rellaMössis skrev:Sju.. Sexan var i rella.![]()
Mössis- Hundrationell
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|